Ukoliko do kvara uređaja kupljenog putem našeg webshopa dođe unutar jamstvenih rokova, molimo da postupite u skladu s uputama ovlaštenog servisa.

Jamstvo za uređaje je 24 mjeseca, osim za baterije električnih romobila za koje jamstvo traje 6 mjeseci od dana kupnje.

Jamstvo na uređaje koji su bili izložbeni ili servisirani traje 6 mjeseci.

Za ovlašteni servis molimo da kontaktirate onaj koji je definiran u jamstvenom listu uređaja:

 

Ukoliko niste sigurni koji je ovlašteni servis za vaš uređaj, provjeru možete izvršiti na linku ovdje: warranty.b2x.com/xiaomi. Nakon upisivanja IMEI/serijskog broja ukoliko je status "IW" tada je ovlašteni servis Agram servis, odnosno ukoliko je status "OOW" tada je ovlašten Servis Bijelić. Televizore servisira Supra mea servis.

Kako bi vam olakšali dostavu neispravnih uređaja u Servis Bijelić i u isto vrijeme uštedili vrijeme, osigurali smo vam uslugu Pickup & Return - besplatni prikup od kupca i dostavi do kupca prilikom reklamiranja uređaja u jamstvu.

Prije slanja uređaja na servis, molimo da ih rasparite preko aplikacije kako bi servis bio jednostavniji i brži. 

Prije slanja uređaja na servis molimo da isti očistite, u suprotnom je moguće da vam se naplati naknada za uslugu čišćenja.

Prije slanja televizora i monitora, preporučamo slikanje ekrana s datumom na slici, ako se ošteti ekran u transportu da imate dokaz da ekran nije bio oštećen prije predavanja dostavnoj službi.